Overkill

Tjenare gubbz!


Det är slut på sommaren, typ. Men ändå är det perfekt väder för å kuta. Men det bästa av allt är att det är lite mörkare, för man springer snabbare när det är mörkt och när man är själv. Så jag har börjat lägga mina träningspass i stadsparken här i Sala kl 21.00 på kvällarna. Det är då folk blir nedslagna och våldtagna vettni! Då springer man fort som fan ska ni veta. :S Yäyä. Lite overkill kan tyckas, men vad gör man inte för att bli bäst?


Sen har jag fått en böld i nacken. Typ cancer here i come!? :S Mja, var hos läkaren idag, å hon trodde att det var nån slags infektion. Men vi får väll se om nån vecka... Om jag testar klämma den och sticka hål på den med en nål så kanske det kommer ut grönt slem som man sett att det gjort på Youtube???!!!

På tal om nån vecka, så är det en vecka kvar nu, sen drar Jag, Adam och MickeW till Kanarieöarna å häslar på Oliver. Jag är taggad till tårna på att festa loss, det ska bli kul som fan!

Ajja, sist men inte minst så har jag skaffat ny frisyr,tyvärr. Såhär var min tidigare frilla xD (!OBS! Känsliga tittare varnas...därav storleken på bilden, klicka på den för att förstora.)



Kommentarer
Postat av: LIZZ

HEHEHE :)

ha det så kul på Kanarieöarna o hälsa Oliver från mig! :D

2009-09-09 @ 01:09:09
Postat av: Camilla Andersson

hahahahahaahahahaaa

2009-09-09 @ 08:42:51
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: balle

hahahahhahah så jävla peddo

2009-09-09 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0