Försäkringspeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeengar

Hola amigos!

Nu har jag fått den söndetuggade systemkameran värdrad(man var tvungen att värdera den så att försäkringsbolaget vet hur mkt de ska ge tillbaka på försäkringen). Jag trodde att jag endast skulle få tillbaka en liten bråkdel av vad jag betalade för skiten, MEN ICKET!!! Jag köpte den för 4300kr, men den värderades till 5900kr!!! MOHAHAHAHA! Självförsäkringen ligger på 1500kr, vilket betyder att jag kommer få tillbaka 100kr mer än vad jag gav för den när jag köpte den. hehe =) Det känns bra som fan.

Ska fixa lite käk nu!

Höres!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

fan vad nice!

2010-04-28 @ 13:28:58
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0