Hundvalpar...

Tjenare,

Hundvalpar, dom kan vara söta och så, men ibland vill man bara ta ett par strypkoppel runt halsen på dem, förankra det i elementet under fönstret för att sedan kasta ut fanskapen genom fönstret och hoppas på att de inte bryter nacken när det tar stopp, utan att de hänger där och dinglar till i all evighet...

...eller göra pälsmössor av dem och sedan sälja dyrt på internet, då kanske jag får igen för skadorna de har vållat...

...eller ta köttkvarnen och mala ner dem och sälja till ICA...

...eller stoppa upp dem så att de fortfarande är söta, men "avväpnade"
.




Eller njaa, ok då, kanske inte riktigt så, men nästan. Dom små asen har nämligen ätit upp min nya systemkamera. DE HAR ÄTIT UPP MIN FUCKING SYSTEMKAMERA!!! Detta gör att jag och de små äcklena inte är bästa vänner för tillfället, men det är svårt att vara förbannad på någon som fattar noll. xD


Ajja, dags att sova, Hörs!



Kommentarer
Postat av: Klabbe

Det är därför det är svårt att va förbannad på dig med!

2010-04-20 @ 11:30:20
Postat av: Camilla Andersson

aaahhahahah fyfan! härligt!

2010-04-20 @ 18:48:35
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Aleks

Haha fyfan jag tänkte skriva precis samma sak som klabbe :P det måste betyda att du verkligen fattar noll micke, låter t.o.m. några hundar käka upp din kamera, hur dum får man va liksom xD

2010-04-21 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0