WOOOOOOOOOOOOOOOOOT!?

Hola amigos!

Jag har spenderat de tre senaste dagarna hos morsan, och förbrukat tiden med att klippa äppelträd. Haha, no shit! Dock så tror jag att jag råkade ansa dem liiiiiiiiite för mkt bara. Som när man råkar ta ett för kort munstycket när man ska snagga sig, och vipps så är man flintis istället... Menmen, det är sånt som händer... (det var dock inte bara ett träd som fick smaka på min säckatör, utan 4st xD haha). Morsan var väl kanske inte lika imponerad av mina trädgårdsmästar-skillz som jag själv är...

Nu sitter jag här och funderar på framtiden... Jag ska söka lite högskolor(är ute i sista minuten som vanlig), men vad fan ska jag söka då? Vad vill jag bli? Dunno...

Ajja skitsamma, jag har klickat i 50programm nupå olika skolor i hela Sverige. Då kan jag välja sen när jag ser vilka jag kommit in på.


Ska k0lla lite på V nu, grym serie!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Har också sökt som en kuk. Genoms tudera.nu. Men kul att om man kommer in på sitt förstahandsval så försvinner dom andra :):):) asnice när man inte har bestämt sig :)

2010-04-16 @ 14:31:26
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Micke

VAAAA? :O:O:O gör dom!? hahah, men hellvete också XD

2010-04-16 @ 17:31:51
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0