Crash Boom Bang

I Fredags vågade jag. Vågade göra det där som jag aldrig gör. Det var skönt, även om det inte gick så där jäkla klockrent som jag hade hoppats på... En annan gång kanske. Och så träffa jag på Bolt, Gay, Kaki och några andra bra friidrottare som jag inte kan namnen på, även om de är bäst i världen på just den sporten jag håller på med...

I Lördags kollade jag på årtiondets sämsta film, Predators. Jag hade hellre sett En prinsessas dagbok, helt serriöst, den var verkligen så kass.

Igår gjorde jag inte ett skit, ingenting värt att nämna i alla fall. Jag levde, och lät ännu en dag passera i intet.

Idag är ganska så outforskad, men jag är overkligt trött, just nu, så godnatt på er!



Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0