I can go so much further than this

Det är början på Augusti och sommaren är snart slut. Om en månad faller löven från träden och det börjar blåsa kalla vindar, och om en inte allt för lång framtid kommer snön att lägga sig som ett vitt duntäcke över marken. Det känns lite trist att sommaren har gått så sjukt fort. Men samtidigt har det varit den bästa sommaren hittills, om minnet nu inte sviker mig. Det är ju så att det är alltid är den senaste sommaren som har varit den allra bästa. Så var det förra året och så är det även i år. Kanske kommer det att kännas annorlunda när jag blir gammal och grå, när jag har samlat på sig tillräckligt många sommarminnen för att kunna erkänna för mig själv att Nej, den här sommaren har det fan inte hänt ett skit som är värt att minnas. Förhoppningsvis så kommer det att dröja år, decennier, innan jag börjar känna så. Eller så kommer det inte att hända alls, det vore ju det allra bästa.

Den 16:de augusti är det slut på glidandet för mig. Då börjar jag jobba.

Ska det bli kul? Nej.
Ska det bli skönt? Ja.
Kommer jag att gilla det? Ja!(ärligt talat så finns det inte mycket som slår känslan av att känna att man har pengar till att köpa dom där sakerna som man annars bara kollar på i skyltfönstena och hoppas att man någon gång ska kunna unna sig. Typ en systemkamera eller en ny dator.)
Ska jag klaga på det? Nej. (Även om jag kommer hata det mer än jag någonsin har hatat någonting i hela mitt liv så vet jag hur det är att vara arbetslös, och det är fan inte kul. Att klaga på att man har ett jobb som inte passar en till 100% är ganska så otacksamt. Speciellt med tanke på hur många som har blivit arbetslösa de senaste åren, när fröken Reinfeldt har varit överhuvud i regeringen. ALLT ÄR HANS FEL!!!!! ALLT! TILL OCH MED VATTENBRISTEN I AFTIKA!!!  haha ;>)


Vi tog lite "fulbilder" med Sannas dator när jag var i Ludvika. Vissa, t.ex. den ovanför, är så fula att jag inte ens kan skratta åt dem längre. Jag dör lite för varje gång jag ser dem.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Hatar att sommarn typ är slut :( och fan vad FUL bild, hahahhaha, ser ut som en riktig jävla mupp alltså

2010-08-05 @ 15:05:46
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0