När ska vi lära oss att tala samma språk?

Jag är emot dödstraff, men om det skulle finnas i Sverige så borde det vara dödsstraff på att äta upp andras  chilinötter.

Jag har alltid undrat varför det(VARJE JÄVLA GÅNG) är piss på kanten på allmänna toaletter när man ska skita???!!! Kan inte den som har pissat ner ringen med sin snedväxta kuk torka bort pisset efter sig!!!??? (eller om det nu är en kvinna som just har börjat stå upp och pissa för att slippa sitta på toalettringen så får denne gärna lära sig sikta, om fruntimmer nu ens kan sikta..? :S)

Jag hade inte överlevt en dag på mitt jobb om det inte hade varit för handspriten på toaletterna(DÖTT ordagrant alltså... svininfluensan, galana kosjukan eller fågelinfluensan... något av dem hade tagit livet av mig).

Det var tur att polisen sköt åt "rätt håll" med sin laserpistol idag när jag kom och gled i 80km/h på en 50väg. hehehe... Det kanske är dags att börja sakta ner lite...



Ajja, imorgon ska jag ut i skogen. Väl där ska jag ägna förmiddagen åt ett av mina höstnöjen, dvs svampplockning. Haha, hur töntigt det än låter så är det sant. Och det är kul. Eller kul kanske är att överdriva, men det är skönt att komma bort från allting och låta hjärnan ägna sig åt endast en sak, dvs leta efter gula prickar i mossan. Hehe,

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0