Please Please Please!

Hej dudes!

JSM gick väl sådär(det går alltid sådär för mig, inte dåligt men inte heller super. Det går bra men inte tillräckligt bra för att jag ska kunna säga "det gick bra") Fan. Yäyä, jag kom femma på 800m och sjua på 1500m. För att se det possitiva i det hela så vart jag i alla fall bästa 90an, och sen har jag två år på mig att ta en sån där förbannad medalj, innan jag enbart får delta i Senior-sm.

Sen så har jag gått och blivit sjuk, förkyld, lite feber men massa jävla snor. Inte så najs... Och för att krydda på sjukdomen lite extra så var det ju jävligt lägligt att jag jobbar min första vecka den här veckan... YES! :D naaaaaaaat! Men jag tuggar en egen hemmagjord blandning av alvedon/vitlök/Mivi total/Echinagard... Det är ju lika bra att blanda ihop sakerna då allting ändå smakar fördjävla illa(det smakar ju i och för sig inte bättre när jag har blandat ihop det till en sörja, hehehe). :S

I helgen är det meningen att jag ska kuta 800m på Senior-SM, så jag hoppas att jag är frisk tills imorgon. Men som vanligt är det väl när man är som mest desperat över att bli frisk som man verkligen blir sjuk på riktigt. Men jag har fortfarande tron kvar på att min häxbladning ska göra lite nytta.

ajja,

Hörs!


Tomas tycker att jag ser deffad ut. Det kanske jag är..? Snart är det dock slut på tävlingssäsongen och jag, samt alla andra lite halvt seriösa löpare i Sverige, beger oss in i en lång träningsperiod. Min kommer bestå av en massa styrketräning, inte för att jag nödvändigtvis är i behov utav det, utan snarare för att jag vill har lite mer kött på kroppen, då kan man ju kanske deffa lite till sommaren också. Jag tycker att det verkar som en asbra idé. Är dock tveksam på att min tränare är utav samma åsikt. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0