Hatkärlek

På något sätt känns det skönt att jag har "jobbat" så jävla mycket som jag har gjort denna veckan. Två hela helgdagar med 260kronor i timmen. Fy i hellvete vad med peningar säger jag bara. Det ska bli najs att spendera skiten sen, jag vill verkligen ha en ny, lätt och smidig dator som inte bränner upp bordet den står på eller vars fläckt blåser som Carolas jävla stormvind-fläckt a la melodifestivalen...

På tal om jobb och penigar så slutar jag på Onsdag, SÅ JÄVLA SKÖNT! Och bäst av allt med onsdagen är att jobbet bjussar på julmiddag under arbetstid, vi får alltså lön för att käka mat, ganska så najs. Sen ska alla tydligen få en julklapp också, big surprise om det blir en sketen billig 19kronors pocketbok som de har plockat ur "kass-lådorna"(dvs skadade böcker som ska brännas)... Men vad mer kan man begära av ett företag som omsätter över 100miljoner per månad...? xD

Ska upp och träna med Waldemar imorgon, klockan tolv...

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahaha!

2010-12-20 @ 11:14:55
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0