Jag tror att hon var mer självmordsbenägen än mig trotts allt...

Pinsammaste händelsen på lägret var helt klart när jag tog en pisspaus under våran tre timmar långa yoga. Jag går ut ur rummet, upp för trappen och några meter ner i korridoren för att stiga in på första bästa omklädningsrum. Väl där inne sitter en ~5årig unge på golvet och leker med en bil. Ahha vafan gör en liten skitunge själv här inne, tänker jag samtidigt som jag beger mig mot toalett dörren. Jag tar tag i handtaget, trycker ner det och drar dörren emot mig(det är så man öppnar en dörr nämnligen...) och jag möts av det värsta skriket jag har hört i hela mitt liv. Serriöst, det var ett öronbedövande jävla dödsskrik. Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra utan bara gapar, jag hamnade ju liksom i chocktillstånd av det där gallskriket. Efter något som verkade som flera minuter, men troligen bara var 2-3sekunder av stirrande så kopplar jag att det sitter en ~30årig milf på toalettringen och skiter knäck samtidigt som hon skriker lungorna ur sig! HAHA! Jag backar bakåt och slänger igen dörren, småspringer ut ur omklädningsrummet samtidigt som jag hör milfen skrika "Du skulle ju kolla så att ingen kom in, Viktor!" bakom mig.

Det var faktiskt ganska pinsamt. Det pinsammaste var dock att jag mötte henne i korridoren typ 3minuter efteråt när jag hade gjort mina behov på en annan toalett. Där kan man tala om att stirra in i varsin vägg när man möter varandra i en 3meter bred korridor. Samtidigt som skitungen pekar på mig och säger "Där är ju han igen!". Tomatoface.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahaha ååh jag dööör

2010-12-06 @ 12:00:27
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Aleks

haha klockrent! :D

2010-12-07 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0