Life, I want you back.

Ännu en gång(ja det händer nästan varje dag nuförtiden) slängde jag väckarklockan i golvet när den ringde... och somnade om. Det blev alltså inget gympass med Woldemort som det var planerat. Istället sov jag till tio. Jag måste skylla på jobbet, det tar verkligen livet av mig, om det inte ordagrant tar död på mig så snor det åtminstone den gnutta fritid jag har att tillgå i mitt, för tillfället, lite smått mediokra liv.

När fan ska jag hinna köpa julklappar liksom? Inte så kul att springa runt på stan den 22-23dec... eller? :S

Ajja, Jag börjar jobba halv tolv idag, och det var ju mitt val så jag får väll skylla mig själv. Jag tänkte att jag skulle jobba lite övertid nu innan jag slutar, men jag börjar tveka på att det var ett så klokt beslut.

Hörs!




Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahah jag brukar alltid köpa julklappar dagen innan..

2010-12-16 @ 11:12:10
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Glo

Hehehe rolig bild :D

2010-12-16 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0