Om julen var en varelse skulle jag köra upp något stort i anus på den.

Det är jul och livet suger. Just nu. På julaftonen släppte jag ut morsans hundar bara på skoj sådär så att vi skulle ha något att göra under resten av mellandagarna... Eller inte. I alla fall så är som inte tillbaka än, 2dygn efteråt. Det känns ju inte så jävla bra kan jag meddela. Igår var det någon som ringde in till polisen och sa att hon hade sett dom springa på vägen mellan Ramnäs och Skultuna, typ någon mil härifrån. Hon stannade men kunde inte plocka upp dem, istället körde hon vidare och ringde polisen efter att hon lämnat platsen. Kunde hon inte ha ringt direkt? :S Sedan så var det en massa andra bilar som hade stannat där men skitit i att plocka upp dem eller ens ringa och rapportera. För det är ju helt normalt att två icket fullvuxna hundar springer på en riksväg?

Värst av allt var när vi åkte dit och kollade och träffade på tre jägare, då hade det tydligen rapporterats om att det hade kommit in två vargar till området från Sätrabrunnshållet, precis det hållet som hundarna kom ifrån... Och de har ju blivit misstagna för varg förr. De hade även med sig två snöscotrar som de tydligen jagade "vargarna" med... Dom här hundarna kommer ju vara helt förstörda om de ens kommer hem igen.

Till råge på allt så körde jag i diket på vägen hem... YES! Jag kom ut för långt med framhjulet på en kukigt plogad grusväg där man inte kunde se skillnad på dike och väg.

Så har min jul sett ut hittills. Så jävla najs.

Hörs.

DET HÄR ÄR INTE EN VARG JÄVLA FUCKTARDS! Det här är Skabbe. Hans valpar ser typ likadana ut, fast de är mindre.



Edit: Jo just ja, jag glömde säga att jag inte har köpt julklappar. Inte en enda. God jul! XD

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

ååh! :(:(

2010-12-26 @ 16:46:27
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0