True story.

Träningen går bra nu, bättre än någonsin. Detta trotts mina tre mycket svaga veckor innan jul.

I Söndags stod det bana på programmet; 3*4*200m på 27.7 i snitt, typ.
I Tisdags stod det tröskelintervaller på löpband på programmet; 7-6-5-4-3-3minuter på 18.2km/h = 3min 16sek/km.

Det är ganska så jätte bra för att vara jag. Och jag är ju ganska så jätte bra, så det kan ju bara betyda en sak; att tiderna är ganska så jätte bra. I alla fall på den här tiden av året.


Om en timme bär det av till Quicknet arena i Västerås för att avverka ännu ett tröskelpass. Efter det ska jag ner på stan, köpa lite booze och bege mig till Milla för att bli dyngrak och däcka innan klockan tolv...


Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

men vad bra mikael, då har du koll på rut vid tolvslaget då :) ni kan låna en säng :)

2010-12-31 @ 12:45:37
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0