Asgarv

Jag måste säga att vi faktiskt är ett jävligt roligt gäng på jobbet just nu. Visst det suger att packa böcker i fem timmar och femtio minuter per dag, men det som gör att man uthärdar dagarna är våra (lite smått......) uttänjda raster med ett gäng störda personer. Vi har ju så grymt kul egentligen och det finns liksom ingen gräns för vad vi kan skämta om. Jag har inte garvat så mycket som jag gör på våra raster sedan jag och David jagade varandra runt löpet med användna toalettborstar. Eller när David ollade Klas i pannan på ren reflex när han halkade på mattan i våran korridor.
Det är skönt. Men det är lite synd att raserna liksom går upp i rök för att vi har så kul. 



Det här är exakt det ni tror att det är.

Kommentarer
Postat av: Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0