Hur dödar man en telefonsvarare?

Jag försöker ringa och fixa med mina TOEFL resultat så att de skickas dit jag vill, men skiten funkar ju inte.

Kärringen(telefonsvararen) säger "Du slog 0003611112". MEN JAG SLOG JU FÖR I HELLVETE INTE TRE NOLLOR I BÖRJAN! :@ Sen, efter 10försök, så lyckas jag, och kommer vidare till delen där jag ska slå in mitt personnummer, då hittar hon på att jag har slagit fel personnummer, men jag är säker på att jag har slagit rätt. Har ju testat med både skype och vanliga telefonen. Kuksaker.

Nu är jag fan lack. Ska poppa lite poppcorn, medan dom poppar ska jag skita och efter det ska jag fixa lite brev som jag ska skicka till Manhattan College samt NCAA Clearinghouse.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0