På andra(fel) sidan av drömmen.

Det är där jag befinner mig nu, så nära men ändå så långt bort. Imorgon är jag nog klar med det jag ska göra, sedan är det bara att hoppas på att det inte tar så jäkla lång tid för skiten att komma fram.

Har suttit i en halvtimme nu och letat efter en a3 pärm att köpa på internet. Fy i hellvete vad dyra dom är, tänkte jag
medan jag satt här och spanade in priserna. Sen fick jag en sån där orgasmupplevelse igen när jag kom på att det är ju fan en a5 pärm som jag ska ha... Lättnaden var total när priserna sjönk flera hundralappar och utbudet ökade radikalt på vara någon sekund. Perfekt.

Nu har jag fixat käk, jag tror dock att jag har underskattat mängden av 800gram köttfärssås, 5dl cremfraise, 1kg krossade tomater, 2 gula lökar, 2 paprikor, 1dl chili sauce samt 3st avokados. Detta fyllde nämligen hela järngrytan som jag lagar det i. Det är fan käk för 2veckor. Och jag som hade tänkt att det skulle bli typ 4portioner xD. En liten missberäkning på en sisådär 5-6portioner. Fan.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahaha! så jävla sämst

2010-12-19 @ 15:18:11
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0