Jag har mina stunder...

Nu sitter jag här. Jag är förbannad och i all min ilska upptäckte jag, allt för sent, att jag har tagit ut fel mjölktetra ur kylen. Jag råkade ta den gröna, alltså den som är grön inuti... Det smakade ju sådär...

Yäyä, jag är lite förbannad på att jag har skickat in min TOEFL-score report idag, men den kom jag att tänka på att jag inte kan betala med mitt Visa kort över internet, och det är samma Visa kort som jag har skrivit på score-reporten. Så frågan är ju om dom kommer lyckas ta betalt av mig med de där uppgifterna... Och om inte, när fan får jag veta det då? För de har ju bara min adress, inte mitt telefonnummer, så om det nu inte funkar så kommer de förmodligen att skicka ett brev till mig och det kommer troligen ta typ tre veckor... Hellvete!

Yäyä, imorgon jobbar jag från halv tolv. Det är sista riktiga jobbdagen så jag tänkte att jag kunde köra lite övertid. Det ger ju bra betalt i alla fall.

Hörs!

Jag ska vara hundvakt åt Skabbe, min brors hund, i veckan. Det är nästan så att jag får lust att åka hem till morsan och para honom med deras tik, igen, så att jag har några sånna här söta hundvalpar att leka med i sommar... Tror dock inte att hon skulle uppskatta det. =)


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

åhåhå, tussarna!

2010-12-21 @ 19:06:40
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0