De luktar inte så gott

Illaluktande, skitiga och utmattade har de små (o)djuren kommit till rätta. Det var nån tant som hade ringt polisen efter att mupparna hade jagat hennes får. Nu är de nyduschade och avtuppade, men dom är sig själva i alla fall, skönt det! Typ 55timmar är faktiskt ganska så lång tid, i alla fall med tanke på att det har varit under tio minusgrader. Yäyä. 

Nu ligger jag här i soffan på morsans spikmatta (med en kudde i svanken så att spikarna trycker lite extra där) och kollar på tv. Fan, jag ska nog köpa mig en egen sån här matta(och inreda köket med... höhöh), de var ju rätt sköna på ett sånt där sadistiskt sätt. Det bränner i ryggen och benen blir lite halvt avdomnade. Najs.

Imorgon ska jag köpa julklappar, till mig själv. Och till alla andra. 

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0