Hej jag heter Micke, mitt liv är inte som ditt.

Jag måste säga att livet går upp och ner just nu, dagarna glider förbi i slow motion som en uttjatad svartvit kärleksfilm och jag känner mig som ett psykfall med borderline-störningar. Ibland är humöret på topp medan det vid vissa tillfällen sjunker som en gråsten mot havets bottnen. Och allting handlar om en liten sak. USA. För jag vill ju så hemskt jävla jätte gärna sätta mig på flyget om sisådär en och en halv vecka och bege mig över Atlanten, men för varje dag som går så känns det allt mer som en avlägsen och suddig dröm.

Jag har redan börjat kolla på varma, avlägsna och relativt billiga ställen att åka till om jag inte kommer iväg, som en andra utväg från det här lite halv lama livet där dagarna bara flyter förbi i periferin. Jag har närmare 60k på banken som bara väntar på att spenderas. Och det känns som att en lång asienresa skulle sitta perfekt i vår. Frågan är om jag ska försöka jobba samtidigt som jag är borta eller om jag bara ska driva runt som en luffare på rymmen från verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Ola

Det heter gärna inte järna ditt jävla offer !

2010-12-31 @ 03:03:17
Postat av: Micke

nöjd nu fucktard!?

2010-12-31 @ 11:52:16
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0