Konsten att gräva guld

Kom nyss hem ifrån Falun där jag har spenderat helgen med ett trettiotal andra friidrotsnördar från Västerås. Det har varit ett grymt bra tvådagarsläger, inte med så mycket fokus på just träningen utan mer på gemenskapen. Vilket i och för sig skedde genom träning i och med yoga, kombipass samt brottning.

Sen så snackade jag med coachen från Manhattan nyss, och det låter väldigt lovande. Jag behöver bara fixa med alla papper, provresultat och betyg nu i veckan, sen så sitter jag(nästintill) på flyget till New York. Vilket i och för sig inte är så "bara"...
Jag är i alla fall grymt taggad på att dra iväg, för min del hade jag gärna satt mig på ett flyg redan imorgon. Inte bara för att jag vill till USA och springa livet ur mig... utan även för att(tro det eller ej) jag är sugen på att plugga. Jag har tröttnat på att inte göra ett skit och jag har tröttnat på att inte kunna jobba med något som jag faktiskt tycker är kul, för det behöver jag ju en utbildning. Så det är vad jag ska fixa. Frågan är ju bara vad jag tycker är kul att jobba med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0