Det finns inga ord för det, på det här jävla språket.

Det gick grymt bra att kuta igår, jag satte inomhuspers med typ 3.5sekunder. NAJS! Dock har jag ett litet bekymmer, jag har drabbats av en riktig jävla pain in the as... eller nja, inte ordagrant då utan det är så att jag förmodligen har en liten mysig hälseneinflammation OCH DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖNT ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA TA MIG TILL!!!ETTETTett!111!!! eller inte.
Jag måste nog gå till apoteket imorgon och ragga lite på på någon snygg apotekare(om det nu existerar sådana...) så att dom ger mig en fetingdos med voltaren eller något liknande. Annars har jag ju ett paket antibiotika kvar... hmm, det kanske funkar det med? Eller så får jag gå till en naprapat... Något måste jag ju göra åt skiten!? xD

(jag har nog blivit lite hjärntvättad av all jäkla träning, så fort det börjar kännas mysko någonstans så får jag panik och tror jag ska dö, typ. Eller kanske inte dö, direkt. Men i alla fall indirekt... för vad fan blir summan av ekvationon; MikaelRöjerås - Träning = ...ingenting? Ja, jag tror fan det. Alltså dör jag ju indirekt, även om jag lever. Skitsamma. Glöm det.)


Ajja, det är dags för the master att bege sig till sänghalmen.


Hemma på gräsmattan tidigare idag... hehehehehehehe.

(ok det där var inte ens lite kul. Jag borde sova nu, men ibland så orkar jag inte gå och lägga mig... det händer rätt så jätte mycket för ofta. Men nu ska jag ta och pallra mig till sängen, klappa lite på hälsenan och slummra till.)

 

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0