Konsert

Tjenare, snart bär det av till Sthlm och Annexet. Det är kent som ska hålla en spelning för mig, bara mig. heheh. Men jag är inte taggad, inte alls. Det känns som om huvudet ska sprängas och  som om hjärnan ska ploppa ut vilken sekund som helst. Jag vill dö, och återuppstå när jag mår lite bättre, om en dag eller två. Men det håller ju inte, även om man skulle kunna tro att jag är Messias, så kan jag härmed säga att jag inte är Messias. Tyvärr. Även om jag nu faktiskt är av alldeles extraordinär karraktär. Unik.

Ajja, jag måste se till att göra något med mitt liv snart. Det är kanske tid att ta reda på vad ordet planering innebär. För mig är det en svordom, vilket jävla ord liksom, planering. Det är sånt som är till för kvinnor, så dom vet när dom ska laga fruskost, lunch och middag... hehehe xD Inget för mig. Men som sagt, ja ska fan ta reda på hur det är att planera, tror jag.



Jag är uttråkad.


I don't want to feel like I don't have a future.
I don't want to spend another day in this city.
I don't want to see the same pictures all over.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför var du inte med i Sätra?

2010-02-28 @ 16:43:23
Postat av: Micke

har haft inflammation i hälsenan. :P men ska börja springa lite smått nu i veckan tänkte jag =)

2010-03-01 @ 15:21:49
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: sprint

kul! hoppas det blir bättre :)

2010-03-01 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0