Hundbajs (L)

Jag är hundvakt åt tre jävla kuk hund(valp?)ar och är så sjukt jävla irriterad på de små asen! :@
Det första som hände när jag klev in innanför köksdörren imorse när jag vaknade är att jag kliver i en stor jävla pisspöl..... MED ENA FOTEN, MEDAN JAG SAMTIDIGT HAR GJORT EN FET AVGJUTNING AV MIN VÄNSTERFOT I EN STOR HÖG MED HUNDSKIT!!! Jag brukar ha dåligt morgonhumör i vanliga fall, men nu vart jag fan förbannad på riktigt... :@

Dock så är det ju morsan och robbans fel(det är ju deras otämjda hundar som har pinat mig) så för att hämnas på dem(morsan och robban alltså) så har jag sparat hundskiten... Frågan är bara vad jag ska göra med den... laga mat? lägga under sängen och låta det ruttna? måla huset med? täta springor i fönstrena så att huset kanske håller sig varmt i vinter? Jaja, vi får se, något kul ska jag nog hitta på... xD hehehehe

Ajja,

hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahahahahahaaha

2010-07-27 @ 11:54:01
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: therese

fräsch kille ;)

2010-07-28 @ 12:35:46
URL: http://theresemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0