JAG HATAR HOLLÄNDSKA SKITHUS... forts.

Hej,

Kom nyss hem ifrån Woldemort, han är lite otäck han. Vi har bathat i hans pool och kollat lite på film, hans bitch LOLA servade oss hela kvällen..........

Ajja skitsamma, jag har blivit så kreativ på sistone, först gjorde jag egna shorts och sedan egna t-shirts. Så för att utvecka min konstnärliga förmåga ytterligare så har jag börjat måla i paint. Såhär ser Holländska toaletter ut. Sånna som jag hatar, för att det alltid blir fartränder kvar när man skiter i dem eftersom att skiten hamnar rakt på kaklet, och inte i vattnet...




Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahah ja men VISST

2010-07-11 @ 15:02:56
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0