Live from Hultgrenmansion - Ludvika

Tja!

Då sitter man i Hultgrenmansion här i Ludvika och chillar. Vi(jag och en massa randoms ;> höhö) har spenderat dagen nere vid sjön och åkt lite på vattenskoter, ring(en sån där som man fäster i ett rep bakom skotern och åker på) och vattenskidor. Jag var fan grym på vattenskidor, jag kom upp på första försöket och lyckades fan hålla mig stående till och med första svängen, efter den var jag ju allt annat än stående, snarare däckad och påväg att drunkna i det iskalla vattnet i sjön ;>. Nejdå, men det var fan det roligaste jag har gjort på länge, och det roligaste av allt var ju att tappa kontrollen och flyga som en vante över vattenytan för att sedan slå ner i vattnet med en duns. Sån jävla adrenalinkick jag fick! Det var bättre än både Fritt fall och Insane tillsammans. Ajja, det var grymt kul! :P
Nu ikväll blev det lite grillat samt en tur till ett 93-party, så jävla hett...
Ajja,
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0