Toppform

Tja,

Körde 4*300-200-150 på Arosvallen idag. Och det kändes grymt bra, precis som allt annat gör nu också. Efter några intervaller började jag nästan undra om jag maskade omedvetet. Sprang saktare än vad jag borde göra bara för att slippa bli trött. Men det är bara det... att det bästa jag vet är att bli trött, och när jag fick höra tiderna så gick det ju jäklig snabbt ändå. Snabbare än vad det någonsin har gått förut. Så det är kanske bara det att jag är i grym form just nu. Och det har ju inte hänt på en sisådär 4år... Det är kanske därför jag inte har så bra koll på hur det känns att vara i riktigt bra form?

Ajja, imorgon måste jag städa. Det är nämligen så att jag kommer få finbesök här hemma på torsdag. Fröken Mustonen har bestämt sig för att göra mig sällskap under ett par dagar. Det ska bli najs.

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0