Not so fucking special.

Jag har äntligen fått hem mina spikskor och lätta skor från USA. Dom sitter grymt bra. De lätta skorna känns typ som att ta på sig ett par strumpor (Y). Det är kanske tur att allvädersbanan, som de håller på och bygger här i Sala, inte vart färdig i tid för i så fall hade risken varit ganska stor att jag hade lagt in ett banpass idag(trots att jag hade ett jävligt tungt banpass igår) bara för att få kuta lite med mina nya skor. hehe, precis som om det skulle kännas mycket bättre bara för att jag har ett per nya skor... Inte så troligt med tanke på att det redan känns sjukt bra ;>

Jag är som ett litet barn på julafton.

Hörs!


Jag måste fan skaffa mig en ny systemkamera så att jag kan ta lite bilder själv. Det är roligare så ;>





Kommentarer
Postat av: Smiiids

Grymma skor dedär!!

2010-07-19 @ 12:02:16
URL: http://http:/twomas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0