Jag ska jaga dig som om det gällde pengar....

Det är skönt att få komplimanger, det stärker självförtroenden ännu lite mer för varje gång man hör någon annan säga att man är bra på det man gör. Men något av det värsta jag vet är när folk ska ge en komplimang, och de säger att jag ha gjort en bra insats, men samtidigt som de säger detta så är undertonen att jag inte kan göra bättre. Att jag redan har gett allt jag kan och att jag inte ska förvänta mig så mycket mer av mina lopp i sommar än vad jag redan har presterat. Personer som ger sådana "komplimanger" är sånna personer som jag bara vill slänga mig över, greppa tag i deras tungor med en polligrip och dra tills den lossnar...(eller kanske inte precis så, men typ haha XD) Jag hatar när folk ska försöka begränsa mig när jag själv är övertygad om att jag kan bättre... hehe, fuck off :P

Det var allt för nu,

HörS!


Kommentarer
Postat av: anonym

Du är söt när du springer och du ska följa med på Kent :XD

2010-06-15 @ 15:43:03
Postat av: Micke

jag är alltid söt ;> och ja jag vart fan sugen nu när jag hörde deras nya låtar, riktigt bra fän! :P

2010-06-15 @ 17:12:22
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nya albumet kommer ju att vara grymt. Kom igen vi bokar biljetter, dom spelar i eskilstuna och stockholm. Välj du!

2010-06-15 @ 20:30:49
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan bo hos mig. Funkar en madrass? Långholmsparken den 22 juli min kära vän

2010-06-15 @ 23:58:53
Postat av: Sanna

från mig :XD

2010-06-15 @ 23:59:26
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0