Jag är nöjd med livet just nu, är du?

Denna dagen har varit grymt lång, men ack så härlig. Var till sthlm och hämtade det jag glömde där i helgen och passade på att köra ett banpass med Mr Hallbäck(vinterns första på rundbana!); 3*4*200m på ~27.7(?) med 90sek vila samt 3min seriepaus. Kändes helt ok faktiskt.

Sedan bar det av till jobbet och trotts att SJ har lagt ner 200fucking miljoner kronor på att slippa samma totalstopp i tågtrafiken som förra året så kan jag härmed konstatera att de har misslyckats totalt! TOTALT! Jag gjorde tre byten... första tåget var försenat med 45min. Andra tåget var försenat med 10min vilket ledde till att jag missade mitt byte och fick åka nån jävla buss ifrån Uppsala. Fuck you SJ!

Ajja, fick mail från USA idag också, och jag klarade tydligen SAT:n också! Så jävla nöjd! Så jävla bra! :D Troligen kommer jag bege mig västerut i början av nästa år.

Ajja, ska köra dubbelpass imorgon så jag måste upp klockan sju för att hinna pressa in två träningspass innan jag drar till jobbet. Men det ska nog gå finfint!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0