Hoppas ingen träffad person på facebook läser det här :S

Ok, innan jag säger det här så måste jag säga förlåt till alla människor som inte är lika lyckligt lottade som jag, förlåt till alla er som ser ut som stryk och förlåt till alla er som klär er precis som om ni föddes utan smak(och då syftar jag inte på smaklökarna ni har på era värdelösa tungor...).

Men... är det bara jag som får rysningar när jag ser att någon av mina "vänner" på facebook lägger upp profilbilder på sig själva där dom ser ut som fuck? Verkligen fuckface! Och det värsta av allt är att personen i fråga är seriös med bilden...
Om man nu har haft oturen att man har blivit groteskt ful så behöver man väl inte späda på sin fulhet med klippa pottfrilla, dra upp byxorna så långt att blygläpparna/pungkulorna lägger sig på varsin sida av gylfen och svanka så mycket att det ser ut som om någon slagit en med ett basebollträ i ländryggen(visst kanske brösten ser större ut men det är ju bara ännu värre om man ska behöva puta med dom för att folk ska kolla på en)!!!???

Se där ja, det var dagens aggression, tack för mig.

Hörs!


(här skulle det kanske passa med en exempelbild, men så elak är inte ens jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0