Lite dålig tajming kanske...

Jag var in till Västerås och gymmade lite på friskis idag, eller jag sprang mest löpband. Menmen, i vilan på en av intervallena så bli jag sådär jävla jobbigt fisnödig. Och det är ju ganska så extremt jobbigt att springa när man är det, samtidigt så var det ju faktiskt ingen annan där för tillfället så jag lät pyspunkan pysa på... medan jag tänkte "det kommer nog ändå inte lukta så illa och jag är ju fan ensam här", men ack så fel jag hade...

 

Det stank anus. Det var fan det värsta på länge, en sån där som man hade varit nöjd över om man hade lagt den i knät på en polare. Och värsta av allt var ju att 30sekunder efteråt kommer det två snubbar och börjar kuta på löpbanden en bit ifrån mig.

 

Ena killen; Är det du som har skitit på dig?

Andra killen; Nej det måste vara han där borta... samtidigt som han pekar på mig.

 

FATTA PINSAMT, JAG HÖLL PÅ ATT DÖ. hahhaha men jag kunde inte göra annat än att garva, vilket gjorde det ännu mer pinsamt för vem fan står och garvar för sig själv när han just har skämt ut sig offentligt för några personer han inte känner. Sånt gör ju bara freaktards. Ajja, det var bara att hoppa upp på bandet och kuta vidare som om inget hade hänt, jag hade ju trotts allt tre intervaller kvar att springa. I pinsam tystnad

 

Hörs!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0