Your streets can make me feel brand new...

Hundvakt en vecka till nu. Inte så kul. Ska förbi farmor och hjälpa henne med lite skit, samt passa på att tigga käk när jag väl är där. Pörfekt.

 

Annars då? Jo, det är bara bra förutom att jag blir tokig på att de där jävla TOEFL resultaten inte har kommit ännu. Jag är 99% säker på att jag failade, men ändå så finns det ju 1% hopp kvar där nere i maggropen som inte har gett upp tanken om att jag har lyckats nå den där gränsen trotts allt. Men det är ju bara hopp som sagt, och 1% hopp är ju inget att hurra för. Det något mer pålitliga förståndet säger att det är kört för mig. DET ÄR KÖRT FÖR MIG! Det riktigt ekar innan för pannbenet men jag tänker ignorera förståndet ännu ett tag, i alla fall tills jag får det där papperet där det förmodiligen kommer vara en fet röd FAIL stämpel över hela skiten.

 

 


Hörs!

Kommentarer
Postat av: jocke

kolla på internet, det tog as jätte länge för pappers resultaten att komma

2010-11-22 @ 16:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0