Döda mig med en rostig sked, snälla.

Tjenare, jag vaknade för ungefär en timme sedan av att Kuk-lus-Klas stod och bankade på min dör... EN TIMME OCH 35MINUTER INNAN DET ÄR AVFÄRD TILL SÄLEN. EN TIMME OCH 35 MINUTER!!! Fattar ni hur mkt skönhetssömn jag kan åstadkomma på den tiden?! Nej det är ni troligen för dumma för(inget illa menat men det finns lite för många Klas Persson i den här världen för att jag ska kunna ha något hopp om den...)

Som sagt, jag ska till Sälen med några löparnördar; Klas(tyvärr), Marcus, Gleimar, Blomman och Sjöblom. Det ska bli ganska så jätte najs faktiskt. Dock ska jag inte träna så mycket, men jag har med the kamera, laddad och färdig att användas(va man nu ska ta kort på där ute i ödemarken... xD)

Ajja, här är lite bilder från London: En postlåda, En telefonkiosk, Ett klocktorn och En röd buss. Adjö.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0