Du sviker mig alltid

Internet är dött. Jag vet inte om det beror på routern eller på datorn. Jag tror att det beror på datorn, antingen har den virus eller så är det för att det sammanlagt finns 2gb ledigt utrymme på hårdisken. Vafan vet jag, datorer är inte min grej. Men jag blir galen när jag inte kan logga in på msn eller på min hotmail. Och ibland vill jag ta skiten och kasta ut genom fönstret(utan att öppna det innan, det finns ju inget bättre sätt att avreagera sig på än att krossa glas, porslin eller något annat som klirrar när det går sönder...) bara för att det tar 20sekunder att komma in på aftonbladet eller facebook, när det i vanliga fall går på typ 0.5sekunder.


Min klocka har stannat
(jag håller andan,
blundar)

och jag hoppas att tiden ska göra detsamma


För imorgon är det myckes som ska bli gjort; hämta pass hos polisen, fixa kort på mig själv som man ska ha med till TOEFL-testet, maila lite betyg till USA, köpa en massa saker man skulle ha med till provet, åka till Stockholm, lämna in min klocka som faktiskt har stannat... och sen är det säkert en massa oplanerat skit som kommer hända.

Ajja, ska sova,

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0