Säg att du vill vara lite mer som jag

Det finns vissa saker som jag hatar mer än andra. En av dessa saker är att höra folk käka. Jag verkligen hatar ljudet som kommer från en salivfylld käft som personen i fråga inte lyckas hålla stängd utan i en glipa i mungipan så sipprar ett kletigt smaskande ljud ut. Eller när folk tuggar på något knaprigt, typ chips. Visst, det går ju an om man sitter i ett ljudfyllt rum eller vid matbordet... men i ett klassrum under ett prov, när jag sitter två meter ifrån dig, då är det fan inte okay att proppa käften full med chips och smaksa sönder mina trummhinnor.
Nej fyfan, pga en jobbig lärare så hade jag ett ganska så jobbigt TOEFL-test i lördags. Och jag sa inget till honom heller, jag var tyst och försökte koncentrera mig så mycket jag kunde på provet... men det enda jag kunde tänka på var hur gärna jag ville ställa mig upp och sparka upp pungkularna i käften på människan så att han skulle sluta med sitt smaskande och knaprande... typ ;>

Nej kanske inte riktigt så, men när jag har börjat irritera mig på något så har jag jävligt svårt att bara släppa det och tänka på något annat. Det kanske inte är en jättebra egenskap...?

Ajja, jag tror att jag klarade provet ganska bra trotts att jag missade de sista 7 frågorna(eftersom att jag trodde jag var klar, men tydligen fanns det 4sidor till med uppgifter. YÄY! -.-)...

Btw så kan jag fortfarande inte lada upp bilder.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0