Berätta hur man gör

Imorgon är det ingen övertid. Jag tror nog att min rygg är rätt glad för det. Ännu gladare är mina ben, för nu är det dags för ännu ett träningspass, funderar på ett gamalt hederligt tröskelpass. 5+5+10min eller 6-5-4-3-2-1min. Spännande va? xD


Det är skönt att komma hem en nybäddad säng och ha maten färdig på bordet när man entrar köket. Allt man önskar sig i matväg går att finna i kylen, frysen eller skafferiet. Disken är diskad och golvet är damsugat och moppat.

Det är inte lika skönt att känna stanken av ett berg på diskbänken, öppna kylen och se att den enbart innehåller en möglig paprika och komma in i sovrummet och upptäcka att sängkläderna ligger i tvätthögen och att linneskåpet är tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0