Det är mitt liv och det ska levas fullt ut

Det här håller inte i längden. Det går inte att vakna kvart över sju, börja jobba klockan nio, ha ont i fötterna klockan elva och ont i ryggen klockan två för att sedan uthärda fyra timmar till på ett ställe som man långt ifrån avgudar. Eller ens tycker om. Och efter det är det meningen att jag ska hinna med att träna samt plugga matte och engelska, och framför allt är det meningen att jag ska orka göra det också. Men just nu så varken orkar jag eller hinner med att göra det som jag måste göra. Som sagt; det håller helt enkelt inte. Så imorgon ska jag fråga om jag kan få jobba 2-3dagar i veckan, och om inte det går, så slutar jag på Torsdag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det lät inte bra. Man ska trivas på jobbet! hoppas det löser sig! :)

2010-09-27 @ 20:32:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0