Ibland vill jag springa livet ur mig bara för att veta att jag finns och är

Nu är träningen på gång på riktigt igen då. Dist, tröskel och fartlek har det blivit denna veckan. Och det känns att jag har varit sjuk samt haft ett litet uppehåll i träningen. Lungorna kämpar mer ansträngt än vanlig för att pumpa in syre i blodet och pressa ut koldioxid i luften. Det känns tungt, men bra. Det känns att det tar, det känns att det är ansträngande och det känns att det går sakta men säkert frammåt. Det känns, helt enkelt. Och bara det är positivt. Det betyder att jag är igång igen.

Hörs!



Jag vill ha vinter igen. Ja det vill jag =)

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

NEJ MIKAEL, INTE VINTER!

2010-09-16 @ 14:49:51
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0