Jag ska strypa dig långsamt om du gör det igen

Jag har aldrig vaknat upp på ett så hemskt sätt som jag gjorde i Lördags natt. Jag viste inte om jag skulle skratta gråta eller skrika lungorna ur mig... Om det var en mardröm eller om jag bara inbillade mig.
I alla fall så vaknade jag av att morsans kattunge satt och klöste mig lite lätt på ryggem, så först skakade jag bara av henne och försökte återgå till min skönhetssömn... vilken återigen avbröts av kattfans klösande. Sen så kände jag att det inte bara var en katt som jag hade på ryggen, utan det var någonting till... ett gosedjur kanske? Jag tog i alla fall tag i detta än så länge okända objekt... Och så tände jag lampan... EN RÅTTA! EN DÖD JÄVLA RÅTTA VAR DET SOM KATTFAN HADE LEKT MED PÅ MIN RYGG OCH SOM JAG I NÅGON SEKUND HADE I MIN HAND INNAN DEN FLÖG GENOM RUMMET OCH TRÄFFADE DATASKÄRMEN(vilket var tur eftersom att det annars hade åkt rakt genom fönsterrutan...)!!!

Det var inte så mysigt, speciellt inte med tanke på att klockan var tre på natten...

Ajja, fifan

Hörs

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

HAHAHAH fyfan vad äckligt! åååååhdör. tur att vi inte följde med.. hahaha

2010-09-14 @ 11:58:06
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Mary

jag berätta för klara om ditt inlägg och hon oroades sig mest över om du kunde somna om. Kunde du det? :P

2010-09-15 @ 05:03:53
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: Emmy

hahahahaha jag döööör! sjukt kul

2010-09-22 @ 15:50:06
URL: http://emmyochfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0