When it's time to time to go

Ljudböcker var för mig ett outforskat ämne till och med förra veckan. De var skapade för att synskadade skulle ha en chans att få en gnutta kultur tilldelad sig. Men jag har nu upptäckt att den är genialisk. Ljudboken alltså. Arbetsdagarna går så grymt mycket fortare om man är mitt inne i ett äventyr(även om det nu bara är ett imaginellt(var kanske inte ett ord för 5 sekunder sedan...?) äventyr).

Jag har hunnit med 5st böcker på en vecka. Anledningen till att jag började lyssna är att jag ska bli lite bättre på engelsk hörförståelse t.o.m mina inbokade test, TOEFL och SAT, men det har visat sig vara ett riktigt bra sätt att få tiden att gå lite fortare när man har tråkigt(vilket jag för det mesta har när jag jobbar)

Kommentarer
Postat av: Mary

smartyyy

2010-09-10 @ 16:44:06
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0