Class Registration

Det är class registration idag. Man ska alltså signa upp för klasser till hösten. Inte jag dock, för jag har ett jäkla kuk-hold på mitt account, vilket betyder att jag inte kan signa upp för några klasser, allls. Vilket i sin tur kommer leda till att jag kommer ha de ruttnaste lärarna, det sämsta tiderna och det mest osamanhängande jävla skit schemat i världshistorien.

Varför gör jag såhär mot migsjälv!?

Jag måste fixa en läkartid, dirr, annars kommer holden inte tas bort. Om jag inte får någon sådan så har jag en plan, vilket är en lite mer "icket laglydig", lösning på problemet... Vi får se vad som händer,

Hörs!


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Sitter och äter en wrap, från två håll... för er som undrar så resulterar det i att HELA JÄKLA INNEHÅLLER RAMLAR UT ÖVER ENS BARA BEN!!! I alla fall om man inte har klätt på sig... Skjut mig. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0