fartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfartfart

Äntligen lite speed i träningen. Det gick grymt bra idag, det var ett par veckor sedan jag kände mig lätt, men idag kändes det faktiskt som om jag flög fram över MCs löparbanor. Vinden kan ha spelat sin roll dock, men men, känslan var bra. Det är viktigast.

8*200m på typ 31sek i snitt, med 30sek vila mellan varje.
10min serievila
4*200m på 24.8 i snitt, med 200m joggvila melan varje(=typ 2min)

Tiderna säger egentligen inte mig ett skit, för jag har aldrig kört något liknande förut. Men det kändes verkligen som att det "tog" när jag tryckte på ut ur kurvorna på de sista fyra loppen. Skönt!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Farsan

Grattis på bemärkelsedan!

Stora pojken, äntligen myndig i USA.

2011-04-07 @ 08:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0