Hellre brinner jag än knäar för er.

Nej, det håller inte att springa två högkvalitativa banpass samt 1-3st tävlings race per vecka, två månader i rad. I alla fall inte om man har tänkt komma i form.

Jag snackade med min tränare om det här förra veckan, och vi skulle tydligen lätta upp träningen de kommande veckora. Och med "lätta upp träningen" så menade jag självklart inte att vi ska fortsätta köra två stenhårda spy-pass på bana samt två tävlingar per vecka. Men det ska vi tydligen, enda skillnaden är att ett av dom kommer bli mer sprintinriktat.

Jag menar, jag kan inte köra ett syrapass, ett sprintpass samt ett par tävlingslopp per vecka och tro att jag har den minsta möjlighet att återhämta mig emellan. Hur ska jag komma i form med den metoden är det tänkt?

Och med tanke på att jag spyr efter varje banpass vi kör så förlorar jag ju även tre måltider per vecka. Hur jävla bra är det på en skala 1-dåligt!? Jag önskar att jag inte var en spy-efter-varje-banpass-löpare...

Nej, imorgon ska jag vandra över och ta ett snack med coach. Nu ska jag gå och spendera lite ACDs(matpengar som jag får från skolan).


Fan vad cool jag är, Mary... ;D

Kommentarer
Postat av: Mary

ascool. ser så mager ut också. ÄT MAT POJK!

2011-04-12 @ 04:37:49
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0