Pulsen är hög här, den bankar skiten ur mig

Helgen... jag har inte riktigt berättat om den, so here we go;

Jay Sean sög penis(ordagrant asså). Jag gick efter halva konserten, och mina bitches(läs; mina kära vänner) kom 15 min efteråt. Vi hängde i rummet och snackade ett tag innan vi drog vidare till Track House, the party place. Det var riktigt kul faktiskt, som alltid. Det var lätt runt 100pers där, nån sa närmare 200, men det är jag lite tveksam till. Men fan vad jag älskar amerikanska collegefester, dom är lika galna som på film... så exakt vad som hände låter jag vara osagt...

Man payar i alla fall 5dollar inträde sen får man dricka precis hur mycket man vill, och det är FÖR MYCKET i 99 fall av 100. Alla blir så brutalt fulla och folk gör saker som dom kanske inte borde göra... xD Men jag klagar inte, det är svinkul!



Jag gillar er mina kära vänner, och jag önskar att alla vore här nästa termin också. Men det blir inte alltid som man vill. Yäyä, sånt är livet!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi gillar dig med!! Fast blir ju lite tråkigt med bara hälften av oss nästa år, om ens det..

2011-04-12 @ 20:45:45
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0