En helg, en stad, en kamera.

Jag önskar att jag kunde säga att jag har något spännande inplanerat för helgen, men jag har ju inte det. Vi hade tänkt köpa biljett till skridskoåkning i Bryant park, men dom var slutsålda när jag var där och skulle köpa. Så det sket sig. Istället funderar jag på att åka downtown och fota lite(fifan vad jag gillar mitt nya zoom objektiv!).

 

 

Julpynt i Track House... xD



Och sen så måste jag bara meddela att jag verkligen hatar våningssängar! Jag vill bara spy på dem. Finns det något osexigare? "Hej vill du komma upp till mig och sexxa i min våningssäng?" Mhh, vi vet nog alla svaret på det... Det måste heltenkelt bli en ändring på det där, nästa år är det totalvägra våningssäng som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0