När vi är tillsammans är varje dag en snödag.

 

Jag och Sarah tog subwayen ner till Rockefeller Center för att kolla in Julgranen med stor J. Kolla in julgranen, tänkte jag, hur spännande kan det vara... Men ack så jag misstog mig; New York levererade ännu en gång. För den där granen var bra mäktig, och hur fan får dom ens tag på en sån GIGANTISK och perfekt gran?! Ajja, sen hade de en allé utav änglar med trumpeter som ledde fram till granen(ni ser ett fåtal av dem på bilden).

 

Och Starbucks, sviker aldrig. Jag tog en "Apple Fritter", vilket var typ en vanlig kanelbulle inabakad med lite öppelbitar och äppelmos. Fifan vad gott! ska tvinga morsan att göra såna till mig när jag kommer hem(eller vad säger du mor?!). ;D

 

Ajja, time to get ready for finals.

 

Hörs!


Kommentarer
Postat av: mamma

jajamänn, Inga problem, kan inte garantera att de blir lika goda, kanske blir godare.

2011-12-16 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0