Jag vet att jag är ett svin.

 

Jag önskar att jag kunde packa ner allt och alla som jag älskar i en väska och ta med mig till New York efter vinterlovet. För det är så mycket jag saknar med Sverige. I Sverige. Min lillebror till exempel. Jag saknar att kasta ut hans godis genom fönstret för att sedan hälla en hink med vatten över honom när han sitter å småtjurar där nere och plockar upp godiset. Jag saknar att mina sommardagar med honom på stranden. Jag saknar att sno hans cross ur garaget och köra tills dess att bensinen tar slut. Jag saknar att ha någon att ta fula och flummiga bilder med.

 

Det är lite jobbigt att ha två liv ibland; ett i Sverige och ett här.

 

hörs

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0