I should have thought twice before i kissed her.

Och så är julhelgen över, klockan är 8:37 i skrivande stund och jag kan inte annat göra än att hoppas på att Nyårshelgen blir bättre. Eller bättre och bättre, det enda jag hoppas på är väl egentligen att jag kommer ihåg skiten, för gårdagen, den är som bortblåst. Jag vaknade för sisådär en halvtimma sedan och har ingen jävla aning om varför jag delar säng med leriga skor, femton hundralappar samt ett par byxor som är blöta upp till knäna. Kanske har jag i mitt fyllerus doppat benen i dammen på vägen hem, i hopp om att den ska ha varit lika varm som i somrast. Och ja, jag kan väl erkänna att jag kommer ihåg att jag ÄGDE på Black Jack igår, det är väl därför jag delar säng med tusen kronor mer än vad jag entrade hotellet med. Men vafan ligger skiten i sängen för? Kanske har jag drömt mig in i morgondagen och spått mig själv en blomstrande framtid, för frågan om när jag kommer bli rik is not a matter of if, but of when.

 

Ja, jag är väl fortfarande lite småberusad. För det är väl inte normalt att i nyktert tillstånd vakna upp i fosterställning och komma på sig själv med att ligga och svära på spanska, högt för sig själv? Eller? Ja, nu skulle magen må gott av en redig kebabtallrik. Och på tal om mat så måste jag ha glömt ställt in osten i kylskåpet innan jag gick och la mig, för den står framme. Och jag har tydligen inte brytt mig om att skiva skiten och placera skivorna på en macka, nej, här är ett par rejäla tuggor tagna direkt från osten. HAHA, det är väl ganska tur att jag bor ensam och därmed är den enda som ska äta skiten.

 

Och vafan är det här?! I soffan hittar jag ett kvitto, debiterat med 2xÖl, 1xCider samt 3xOOShot(Vafan är OOShot?), och krediterat 359kr. Vafan hände igår egentligen. :S Jag måste ha gått minst 1359kronor plus på det där jävla BJ. Sjukt.

 

Vi hörs väl kära vänner.

 

Ibland så önskar jag att jag hade en tvilling. En sån där som kan bitch-slapa en när allt inte står riktigt rätt till. I brist på en sådan har jag skapat mig en låtsas-tvilling. En jävla snygg en.


Kommentarer
Postat av: anna

hahah, du är duktig på att skriva. hoppas du mår bra!

2011-12-26 @ 13:02:54
URL: http://schewenius.devote.se/
Postat av: Wille

Alkisen is back! Tänkte väl att du inte kunde klara dig undan =)

2011-12-28 @ 20:04:54
URL: http://taudien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0