Varför?

 

Jag sitter här i tv-rummet och kollar lite på datorn. Så får jag syn på den här gubben som hänger ut genom fönstret i huset mittemot(älskar fan mitt zoom-objektiv!). Kan han inte bara ta och gå(ta hissen.....) ut och röka istället? Förmodligen så är nog anledningen till att han inte beger ut den att han röker två tre stycken såna här paket per dag, och det skulle bli rätt många turer upp och ned. Jag ser honom hänga genom fönstret, med sin stödkudde för armen, hela jäkla tiden. Och jag kaske inte borde bry mig, men rökning är något som jag verkligen inte förstår mig på. Varför? VARFÖR!!!!??? :S Jag skulle kunna skriva en hatbok om rökning. När jag tänker efter så skulle jag nog kunna skriva en hatbok om det mesta. I'm a hater, and haters gonna hate.

 

Ajja, träning om 20min, troligen utomhus(15grader varmt!(i December!!!))

 

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Eller så kanske han röker på och det är därför han inte går ner för att han vill inte åka fast för att det luktar wierd.....

2011-12-05 @ 23:17:00
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Micke

haha! det är den stilen du kör på alltså ;D

2011-12-06 @ 06:52:37
Postat av: Camilla Andersson

hahaha stödkudden <3

2011-12-06 @ 23:06:30
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

och dig vill man ju gärna ha som granne.....

2011-12-06 @ 23:06:43
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0