22:16 - Biblioteket - Upphetsande va?!

Sitter i O'Malley library. Skriver ut lite skoluppgifter. Laser lite bloggar. Kakar lite macka och dricker lite kaffe, som jag lyckades smuggla in i varat "at ingen mat i det har huset" bibliotek. Busigt. Btw sa har jag u.p.p.t.a.c.k.t. att j.a.g. h.a.r. 312 ACD's p.a. m.i.t.t. k.o.r.t. (ACD's ar typ som dollar, bara det att man endast kan anvanda dem pa campus). V.i.l.k.e.t. a.r. 150ACD's f.o.r. m.k.t. J.a.g. s.k.a. e.g.e.n.t.l.i.g.e.n. h.a 15maltider per v.e.c.k.a. samt 180ACD's d.e.n. har t.e.r.m.i.n.e.n. Menmen jag k.l.a.g.a.r. inte. E.g.e.n.t.l.i.g.e.n. borde man f.r.a.g.a. vad som ar f.e.l., men... jag skulle i.n.t.e. t.r.o. det va! Bitches. Jag ar nojd som det ar. Och om det nu skulle s.t.r.u.l.a. sig sa kan jag ju d.r.a. k.l.a.s.s.i.k.e.r.n. "J.a.g. a.r. Freshman, och s.v.e.n.s.k., jag f.o.r.s.t.o.d. i.n.t.e..." 

Over and out.

(J.a.g. v.i.l.l. j.u. i.n.t.e. a.t.t. "G"-o.v.e.r.s.a.t.t.n.i.n.g.e.n. s.k.a. f.u.n.k.a. h.e.h.e.h.e. D.a. k.o.m.m.e.r. s.a.k.e.r.t. n.a.n. t.o.n.t. s.p.r.i.n.g.a. o.c.h. s.a.g.a. "h.a.n. h.a.r. 150ACD's f.o.r. m.k.t.", o.c.h. d.e.t. v.i.l.l. v.i. j.u. i.n.t.e. v.a.r.a. m.e.d. o.m. S.e.n. s.a. l.a.s.e.r. j.u. m.i.n. t.r.a.n.a.r.e. d.e.t. h.a.r... i.n.t.e. f.o.r. a.t.t. j.a.g. t.r.o.r. h.a.n. b.r.y.r. s.i.g., m.e.n. a.n.d.a.)

Hors! 

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahaha!

2011-02-11 @ 10:07:15
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0